Ново мобилно приложение за инвентаризация
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО
Какво отличава инвентаризацията на едно застрахователно дружество от инвентаризацията на едно обикновено търговско дружество?Може би нуждата да бъде обработена информация по две направления, а имено:
Ø инвентаризация на активи
Ø инвентаризация на архиви
Всяка голяма застрахователна компания, разполага с множество офиси в различни градове на страната. В тези офиси са разпръснати много на брой активи: компютри, фотоапарати, мебели, т.н. В същото време във всеки офис ежедневно се завеждат щети, което води до натрупването на голям брой архиви, които колкото повече стават, толкова по трудно се поддържат и инвентаризират.
Тук на помощ идва INVENT - системата за безконтактна инвентаризация на активи и архиви.
Ø Как протича безконтактната инвентаризация на активи с INVENT:
1. Еднократно върху всеки актив на застрахователното дружество се залепва безконтактен (RFID) етикет с уникален номер, който съдържа цялата необходима за ръководството информация.
2. Информацията от етикетите се прочита с висока скорост посредством мобилен четец, което позволява да инвентаризирате:
- 1 застрахователен клон за няколко минути до половин час
- голяма офисна сграда за 1 ден
- наличните в застрахователния клон активи
- липсващите в застрахователни клон активи
- разместени в различни помещения активи
Ø Инвентаризацията на архиви с INVENT е бърза, лесна и приятна:
1. Еднократно върху всяка архивна единица се залепва безконтактен (RFID) етикет с уникален номер, който съдържа цялата необходима за вас информация:
- номер на щета
- дата на застрахователното събитие
- вид на щетата
Обадете се сега:

Направете вашето запитване на: office@rfid.bg
Изберете INVENT - системата за безконтактната инвентаризация на вашите активи и архиви…